Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





maandag 9 september 2024

Experimenteren

 


Deze kaart is een experiment qua techniek, de cirkel is gepoetst met chalk inkt en vervolgens heb ik met zwarte inkt het elfje er op gestempeld.
Dat lukt dus niet zo goed, waarschijnlijk heb ik niet de goede inkt, want zelfs na een tiental keer werd het niet echt zwart.
Ik zag deze techniek op facebook voorbij komen.
Het valt ook niet mee om een echt goede ronde te maken.
Met een roze en witte pen vervolgens stippen rondom gezet.
Wat goud glitter bij wijze van fairydust, (maar de glitter is te grof vind ik zelf), uitmondend in de goudkleurige tekst.
Ik ga dit zeker nog eens proberen met hopelijk een beter resultaat.

groetjes van Ank


14 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Toch is het heel mooi geworden Ank!

Eri zei

Ook al vind je het zelf niet helemaal wat je ervan verwacht had, ik vind hem heel gaaf!
Groetjes, Eri

GerJanne zei

Nou, toch is het een heel mooi kaartje! Op zo'n mystiek kaartje hoeft het ook niet pikzwart te zijn toch? Ik vind hem heel gaaf!

Daphne zei

Ik vind het hartstikke mooi🥰
Ik vind juist de cirkel die niet "perfect" is mooi passen bij het Elfje, mooi sprookjesachtige.
En de kleur roze komt heel mooi over bij het grijs en zwart.
Heel mooi gemaakt.

Marjolijn van Elsberg zei

Nou nou nou, Ank toch!!! Ik vind je kaart prachtig, helemaal niks op aan te merken. Zo mooi en verrassend. Het vage van de elf is juist mooi, een beetje mystiek alsof hij door de wolk gaat in plaats van er voor langs. Ik kan er naar blijven kijken.

Angélique zei

Je kaart is toch heel gaaf geworden? Ik heb hem ook geprobeerd, maar mijn cirkel werd een misvormd ei, hahaha, afgekeurd dus. Heb het nog wel anders gedaan, maar dat laat ik nog wel eens zien, nu jouw kaart. Ik vind hem heel gaaf geworden, heel leuk met het roze erbij en jouw cirkel is best rond. Leuk met al die dotjes er omheen ook. Het elfje zou je nog met een zwarte fineliner kunnen inkleuren, maar ik vind het zo denk ik mooier.

joke zei

Je experiment is geslaagd hoor en mooi de stippen om de circel. Al is de glitter misschien wat grof voor je gevoel, het staat wel mooi.
Groetjes Joke

Lia zei

Voor het eerst geprobeerd? Ik vind hem super gelukt en hij is erg mooi geworden.
Lia xx

Sigrid1972 zei

Vind hem prachtig geworden Ank. Helemaal niets op aan te merken. Experiment goed geslaagd!!!
Groetjes, Sigrid

Trijntje zei

Ik vind het heel goed gelukt en dat de stempel niet helemaal zwart is geworden… is juist mooi. Geeft een leuk effect. Mooie details heb je op de kaart. Je experiment is heel mooi gelukt. Niks mis mee. Groeten Trijntje

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje ik vind hem heel goed gelukt hoor, wat een mooie details heb je gebruikt
groetjes ellen

marian zei

Nou ik vind er niks mis mee hoor , ik vind hem schitterend. We zijn veel te streng voor ons zelf.
groetjes van Marian.

Caroline Cards zei

Het is een prachtige kaart Ank!
Groetjes, Caroline

Marjan zei

Super om te experimenteren, hè? En wat een mooi, mystic resultaat, gaaf! En ja, niet te streng zijn, hoor. Die dust is prima. Misschien de fairy in watermark stempelen, dan met zwart embossen? Daarna pas de chalk inkt, dat zou het zwart wel goed zwart laten blijven als het heel voorzichtig weg poetst.