Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 5 september 2024

Ronde kerstkaart en slecht nieuws voor Lore

 


Ik heb nog niet veel tijd gehad om kaarten te maken na de drukke Huttendorp week vorige week.
Daarvan heb ik fotoverslag gedaan voor de wijkvereniging en dat betekent ruim 1.000 foto's uitzoeken!
Deze moeten allemaal om-line gezet worden zodat alle Huttendorpers maar ook alle wijkbewoners ze kunnen bekijken, een heel werk dus.
Maar het is toch gelukt een eenvoudige snelle kaart te maken.
Wat bijna niet te zien is zijn de zilverkleurige sterretjes die in een cirkel om de geschulpte rand zijn geplakt.
Deze kaart doet weer mee met 52WTC

Dan heb ik slecht nieuws over Lore.
Nadat ze afgelopen weken zich juist wat beter voelde, weer begon te eten en daardoor ook weer meer weerstand opbouwde en minder ziek werd van de chemo, kreeg ze gisteren het slechte bericht dat de tumor was gegroeid en dus niet gevoelig bleek voor de chemokuren.
Wel leek het erop dat de uitzaaiingen in de longen waren verdwenen wat natuurlijk wel positief is.
Er moet nu een nieuw behandelplan worden opgesteld maar ze waren heel erg teneergeslagen schreven ze en dat nadat ze zo goed gemutst waren na een heerlijke vakantieweek.
Als er weer meer nieuws is zal ik het hier melden.
Ze waren van plan om een foto van Lore met al jullie kaarten te maken maar ik ben bang dat dat in het vergeethoekje terecht komt, wat heel begrijpelijk is natuurlijk.

groetjes van Ank



24 opmerkingen:

Trijntje zei

Je hebt toch nog een hele mooie ronde kaart weten te maken Ank. Lekker druk met de foto hobby… ook fijn. Wat een verdrietig bericht van Lore. Wat ontzettend jammer dat de chemo de tumor in het hoofd niet aangepakt heeft…. Hopelijk vinden ze een behandeling die wel aanslaat. Ik zal binnenkort een kaart voor Lore maken… want het is erg verdrietig wat dit meisje moet doorstaan. En de familie natuurlijk ook. Fijn dat je ons even op de hoogte hebt gebracht. Maar succes met het uitzoeken van de foto’s . Fijne dag. Groeten Trijntje

marian zei

Je hebt weer een prachtige kaart gemaakt, ondanks de drukte.
Ach wat een akelig nieuws over Lore. Ik zo met dat lieve kind te doen. Er gaat in ieder geval weer een mooie kaart heen , misschien helpt het een heel klein beetje om haar op te beuren.
Groetjes van Marian.

Jantine zei

Leuke ronde kaart, Ank! En wat een naar nieuws over Lore, sterkte.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

!neke zei

Mooie kaart !!!!
Rond is altijd leuk !
Wat een naar bericht !!!!!
Hopelijk slaat het nieuwe behandelplan aan....
groeten Ineke
DT52wTC

Anita van Deur zei

Wat een naar nieuws voor Lore. Prachtig kaartje Ank

carla zei

Een mooie ronde kerstkaart.
Prachtig gemaakt.
Groetjes,
Carla

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het schattige plaatje heb je gemaakt,
wat jammer dat het met Lore niet goed gaat vervelend dat ze nu weer een andere behandelplan moeten maken hopelijk gaat het dan beter
groetjes ellen

Margreet zei

Doordat je het meldde heb ik extra goed naar je kaart gekeken en heb ik de zilverkleurige sterretjes gezien. In het echt zullen ze wel duidelijker zijn.
Wat een ontzettend naar en zwaar bericht voor Lore en haar familie. Gelukkig hoorden ze het pas na hun geslaagde vakantieweek. Nu maar hopen dat er snel een nieuw behandelplan is dat wel aan gaat slaan. Ik heb nog een kaart liggen voor haar.
xxx Margreet

Caroline Cards zei

Een mooie kaart Ank. Wat een afschuwelijk nieuws voor Lore en ik hoop voor haar dat ze een nieuw behandelplan vinden.
Groetjes, Caroline

Marjan zei

Al jouwe mooie foto's kan ik ook gelukkig zien door het volgen op FB en van je fotoblog, maar snap dat het soms best veel werk is. Denk wel dat je foto's heel erg gewaardeerd worden door iedereen die ze kan bekijken! Fijn dat je toch nog een kaartje kon maken, ik zou ook eens aan de kerst moeten gaan, maar heb er nog steeds geen zin in.
Wat verdrietig voor Lore en haar familie dat de chemo's niks deden, Maar wel weer fijn dat de long uitzaaiingen wel weg zijn en hopelijk kunnen ze haar verder helpen met een nieuw behandelplan. Zo moeilijk dit, zo'n klein meisje...

Sigrid1972 zei

Wat leuk dat je toch nog een kaart hebt kunnen maken.
Dat is echt verdrietig nieuws voor Lore en haar familie. Ik wens ze alle kracht toe!!!
Groetjes, Sigrid

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een schattig plaatje op je mooie ronde kerstkaart Ank, ik vind hem heel feestelijk. Dat zal zeker een werk zijn met zoveel foto's maar wat leuk om op die manier betrokken te zijn bij je gemeenschap. Het zal vast erg gewaardeerd worden.
Heel erg triest dat Lore en haar familie dit bericht kregen. Wel fijn dat ze zich wat beter voelt en dat de uitzaaiingen in de longen verdwenen zijn. Hopelijk vinden ze nu snel een behandelplan dat wel aanslaat. Ik duim hiervoor.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Wies zei

Mooie ronde kaart met leuk plaatje heb je gemaakt ondanks de drukte van het foto's maken en uitzoeken. Wat een verdrietig nieuws voor Lore en haar familie dat de tumor was gegroeid. Hopelijk is er nog een ander behandelplan mogelijk. Gelukkig wel een lichtpuntje dat de uitzaaiingen in de longen zijn verdwenen.

Marja Sch zei

Wat een mooie kerstkaart met een schattig hondje erop. Groetjes Marja

alma.heijenk@gmail.com zei

ach wat een tegenvaller voor Lore en haar familie.
mooie ronde kerstkaart maakte je.
groetjes Alma

Eri zei

Leuk dat het je toch gelukt is om een kaart te maken met dit leuke plaatje. Wat verdrietig dat de chemo behandeling bij Lore niet heeft gewerkt zoals iedereen gehoopt had. Hopelijk kunnen ze haar nog helpen met een ander behandelplan. Maar wat fijn te horen dat ze toch een fijne vakantieweek hebben gehad, en de zorgen heel even konden vergeten. Ik ga heel hard duimen dat een nieuw behandelplan wel gaat werken!
Groetjes, Eri

Je@net zei

Erg leuke kerstkaart en hopelijk komt er toch nog een behandelplan voor Lore!

Nelleke zei

Ach wat sneu en verdrietig dat de tumor weer gegroeid is. Dat wil je niet lezen/ horen hè?
Ondanks de beperkte tijd, toch een leuke kaart geworden. Groetjes Nelleke

GerJanne zei

Ach ach Ank, wat een rot nieuws! Snap helemaal dat ze terneergeslagen waren. De chemo heeft dan misschien de long uitzaaiingen doen verdwijnen, de primaire tumor zit er nog..Wat een spanning allemaal. Ik heb echt met de familie te doen!
En we hebben toch een foto van haar gezien? Een paar blogberichten terug...

GerJanne zei

Oh ja, dat was met je wandkleedje. Ik geloof meteen dat ze blij is met de kaarten. Na de bruiloft zal ik ook weer eentje voor haar maken en sturen.
En ik vergeet helemaal te zeggen dat ik je kaart ook supermooi vind!

Ans Gilbert zei

Wat een slecht nieuws dat de behandeling niet heeft geholpen, gelukkig mogelijk wel bij de uitzaaiingen in haar longen. Ik hoop dat ze nog een andere behandeling hebben voor haar.
Je maakte een mooie kerstkaart, fijn dat dat nog gelukt is,
groetjes,
Ansx

Henriët zei

Mooie kaart met het leuke hondje.
Wat een vervelend nieuws over Lore. Hopelijk vinden ze een andere manier om de tumor te behandelen.
Er gaat binnenkort weer een kaart van mij die kant op.
Je hebt het maar druk met foto's maken. En dan daarna nog alles uitzoeken.
Groetjes van Henriët

Daphne zei

Mooi hoor, je kaart, het is helemaal af vind ik een je ziet niet dat het een "snelle kaart" is.
Leuk plaatje dat doet al zoveel.
Ik ben een beetje stil van de rest van je bericht......
Verschrikkelijk! Het leven kan zo oneerlijk zijn.
Ik hoop dat er een vervolg plan gemaakt en uitgevoerd kan worden, want dat de tumor in de longen is verdwenen is wel iets om aan vast te houden.
Ik stuurde Lore afgelopen week nog een kaart, ik hoop dat het een heel klein lichtpuntje voor haar mag zijn.

Femminde zei

Wat een heftig nieuws voor Lore. Gelukkig dat het wel wat gedaan heeft bij de uitzaaiingen. Maar voor de rest is al dat ziek zijn van de chemo dus voor niets geweest. Hopelijk vinden ze nu een goede behandeling die wel goed aanslaat.
En ja zo'n huttendorp is altijd tof. En wat leuk dat je foto's hebt gemaakt.
Wel super om dat allemaal terug te kunnen zien.
Enb wat een leuke kerstkaart maakte je.
Fijne week!!
Groeten van Femminde