Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





dinsdag 15 oktober 2024

Voor Lore


Ik heb maar weer eens een kaart voor Lore gemaakt.
Voor wie haar verhaal niet kent klik hier en hier
Momenteel ondergaat ze dagelijks bestralingen op haar hoofd waarvoor ze een masker op krijgt dat aan de tafel vastligt.
Ze is ook bestraald voor de uitzaaiingen in haar longen maar die bestralingen zijn afgerond.
Chemo medicatie krijgt ze nu via een sonde toegediend.
Helaas voor het gezin moet Lore nu met haar moeder telkens 5 dagen in/bij het ziekenhuis verblijven anders moeten ze elke dag voor dag en dauw naar het ziekenhuis reizen.
De kinderen missen elkaar enorm en elke keer valt het afscheid hen heel zwaar.
Over de eventuele effecten van de behandeling nu weet ik nog niets
Ik ben blij dat velen van jullie telkens nog kaarten naar Lore sturen en ik weet zeker dat ze daar heel blij mee is, het is een hele leuke verrassing als ze na een week weer thuis komt en er liggen enveloppen klaar!

groetjes van Ank

 

Geen opmerkingen: