Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 29 juli 2021

Eenvoudig

 


Een kleine eenvoudige kerstkaart dit keer voor kerstkaarten donderdag bij 52WTC.
We zitten alweer aan week 30!
Dit keer heb ik het heel eenvoudig gehouden, een witte basiskaart waarvan ik de randen  rondom heb gerild.
Op de foto zijn de rillen boven en onder vreemd genoeg bijna niet te zien.
Het alom bekende dennenboompje van MD had ik nog liggen net als het vilten elandje.
Met de tekst en de sterren is de kaart compleet!

Dank weer voor alle reacties, dat maakt bloggen leuk!
groetjes van Ank

maandag 26 juli 2021

Toekan


Hallo allemaal, we zitten alweer in de laatste week van juli!
Op deze maandag heb ik een Toekan voor jullie.
Het is een puffy vinyl sticker die ik tijden geleden bij de Hema heb gekocht.
De stansjes die ik heb gebruikt komen weer uit een Mini Cardkit van Studio 92 van Ingrid Danvers.
Het dessinpapier hoorde er ook bij, het was een aanvulling die je apart aan kon schaffen.
Op de bloemen ook nog wat puffy stickertjes geplakt zodat het kobalt blauw weer terug komt.
Ik lees weer graag wat jullie van de kaart vinden, ik vind jullie reacties altijd een feestje om te lezen!!

Fijne dag!
groetjes van Ank


 UPDATE:  De foto van de binnenkant had ik vergeten te plaatsen, hier is hij alsnog (voor het archief!)



zaterdag 24 juli 2021

Rozen


In mijn poging oude spulletjes op te maken laat ik jullie vandaag deze kaart zien.
Hij is gemaakt met poëzieplaatjes.
Ik heb ze deels uitgeknipt en verhoogd opgeplakt en zo de hele kaart vol gemaakt.
Verder heb ik er niets aan gedaan, alleen nog een tekst erbij.
Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.

groetjes van Ank

 

vrijdag 23 juli 2021

Happy Birthday


Voor de jarige Henriët maakte ik deze verjaardagskaart.
De onderdelen komen allemaal uit een mini cardkit en ik ben er lekker mee aan het 'bloemschikken' gegaan.
Ik vind het door de kleuren een nostalgische uitstraling hebben
Met een donkerbruine perlenpen heb ik de stipjes gemaakt.

Fijne dag!
groetjes van Ank

 

donderdag 22 juli 2021

Kerst met stof


Het is alweer donderdag dus weer tijd voor een kerstkaart die meedoet met 52WTC.
Week 29 alweer, het gaat hard!
Met het opruimen vond ik nog een kaart die half af was.
De zilverkleurige ondergrond is door een sterren embossingmal gehaald.
Daar bovenop drie cirkels uit een stofje geknipt en met zilverkleurige glitterlijm versierd.
De tekstbanner komt uit een cardkit.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

groetjes van Ank

 

woensdag 21 juli 2021

Happy Summer


Uit dezelfde Cardkit als de flaminog's uit de vorige post komen deze teenslippers.
Ook de tekstlabel en de knoopjes zaten er in.
Ik heb er een slimline kaart mee gemaakt.
Er valt verder niet veel over te vertellen, het lijkt me wel duidelijk hoe de kaart is gemaakt.

Fijne dag!
groetjes van Ank

 

maandag 19 juli 2021

Flamingo's

 


Ook uit een mini cardkit komen deze flamingo's en palmboom met bijpassend dessinpapier.
Ik had al lang geen schommelkaart meer gemaakt maar vond dit tafereeltje er wel geschikt voor.
De achtergrond heb ik uit het water dessinpapier gestanst en de flamingo's en palmboom heb ik verhoogd opgeplakt.
Datzelfde deed ik ook met de tekst uit de kit.
De kaart was perfect in evenwicht dus daar hoefde ik niet aan te 'sleutelen'.

groetjes van Ank


vrijdag 16 juli 2021

Bloemstukje


Ik heb nog verschillende Mini Kits van Studio92  waarvan sommigen deels al gebruikt.
Ik gebruik ze ook wel door elkaar heen maar deze bloemen en blaadjes zaten allemaal in één kit.
Ik heb er dit bloemstukje mee gemaakt op een geëmboste ondergrond.
Wat plakparels in de harten van de bloemen en zo heb ik weer een verjaardagskaart voor mijn voorraad.

groetjes van Ank

donderdag 15 juli 2021

Houten sterhanger


En alweer is het kerstdonderdag, de weken vliegen echt voorbij!
De donkerblauwe basiskaart heb ik door een sterren embossingfolder gehaald.
Het taartkleedje heb ik aan de rand met goud inkt bewerkt en vervolgens heb ik er cirkels op geplakt.
De houten ster is een kerstboomhanger die ik met washitape aan de binnenkant heb vastgemaakt zodat hij er gemakkelijk afgehaald kan worden om in de boom te hangen.
Omdat er al genoeg teksten op de ster staan heb ik er verder niets aan toegevoegd.
Natuurlijk doe ik weer mee met 52WTC , week 28 alweer!

groetjes van Ank

dinsdag 13 juli 2021

Baby


In de doos met kant en klare stansjes vond ik ook een stapeltje van deze rompertjes.
Destijds vond ik ze heel mooi en ik heb er heel wat aangeschaft toen in verschillende kleuren.
Geen idee van wel merk het is.
Ik heb het op een stukje rood karton geplakt en toen uitgeknipt.
Een restje dessinpapier dient als achtergrond.
Een paar beertjes in bijpassende kleuren en de tekst uitgestanst.


De binnenkant ook een beetje versierd in dezelfde kleuren.
Zo vind ik het toch wel een leuke kaart geworden.

Ik heb er ook weer een nieuwe volger bij maar ik kan niet ontdekken wie het is.
In ieder geval van harte welkom, ik hoop dat de maaksels op mijn blog je kunnen inspireren.

groetjes van Ank